REGULAMIN

adres do zwrotu:

MAAT Sp. z o.o.
ul. Kostrzyńska 82a
66-400 Gorzów Wlkp.

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać złożone pisemnie na adres MAAT Sp. z o.o. , ul. Kostrzyńska 82a, 66-400 Gorzów Wlkp.
  2. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument powinien zwrócić Produkt na adres: adres MAAT Sp. z o.o. , ul. Kostrzyńska 82a, 66-400 Gorzów Wlkp.
  3. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Towar nie może nosić śladów użytkowania. Jeśli produkt dotrze do klienta uszkodzony należy koniecznie spisać protokół szkody z kurierem.
  4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
  5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności poprzez przelew na konto bankowe klienta.
  7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  8. Sugerujemy dołączenie dowodu zakupu, w celu usprawnienia procesu zwrotu.

TERMIN REALIZACJI WYSYŁKI

  1. Termin realizacji wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty przy płatności na konto lub od otrzymania zamówienia z informacją o przesyłce pobraniowej
  2. W przypadku gdy po złożeniu przez Państwa zamówienia okaże się, że nie może być ono zrealizowane w terminie, zostaną o tym Państwo niezwłocznie poinformowani.

ASORTYMENT

  1. Kolory produktów mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistych gdyż zależą od indywidualnych ustawień monitora.

KOSZT WYSYŁKI

  1. Koszt wysyłki podany na aukcjach dotyczy 1 sztuki lub 1 kompletu.

WYSYŁKA

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej w zależności od wyboru klienta i dostępnych opcji dostawy na danej aukcji.

Uwaga ! Kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki do mieszkania/domu. Wniesienie przesyłki należy zorganizować na własną rękę.

REKLAMACJE

  1. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera.
  2. Jeżeli paczka nie jest uszkodzona należy ją przyjąć, jednocześnie poprosić o kontakt do kuriera w razie gdyby po dalszych oględzinach wewnątrz paczki były jakiekolwiek uszkodzenia lub braki. W takim wypadku należy skontaktować się z kurierem lub firmą kurierską i poprosić o spisanie protokołu szkody. Jest to dokument konieczny w przypadku rozpatrywania każdej reklamacji.
  3. Następnie kopie protokołu szkody w formie zdjęcia lub skanu należy wysłać pod adres mailowy biuro@maat.pl wraz ze zdjęciami uszkodzeń oraz krótkim opisem.
  4. Do mail'a musi być dołączony protokół reklamacyjny oraz paragon lub faktura VAT.
  5. Paczek z reklamacjami wysyłanych za pobraniem nie odbieramy, ponieważ nie mamy wówczas możliwości sprawdzenia towaru, a tym samym oceny podstawy reklamacji.
  6. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad i przesłany na koszt sprzedawcy.